27 lip 2024

DWUNASTE URODZINY BLOGA ♥

 

Wspaniały prezent urodzinowy od równie wspaniałej Maishy, Milele i Mwanga w romantycznych objęciach ♥


♥ DWUNASTE URODZINY BLOGA! ♥


W ramach 12 urodzin Życia Milele....
nie mam dla Was nic xd przypomniało mi się to nagle i to musiało być jakieś przeznaczenie 

ALE

 stara wersja bloga, umieszczona w quasi- książkowym formacie w dokumentach google wciąż jest dostępna i możecie ją przeczytać tutaj:


A tak poza tym, to udało mi się zamówić arcik Furahy i Maishy od Rin-Moonlight oraz... pluszaka Milele od wspaniałej artystki LionCubCreators ♥  w planach mam zamówić Mwangę, może również Jerahę i Zawadi!



Życie Milele wciąż jest w moim sercu i coś tam czasami skrobię ;) Także stay tuned!

Źródła obrazków:

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)