19 cze 2019

Ponowny powrót? I niespodzianka :)




Po tak długiej nieobecności nawet nie wiem, jak się przywitać, aby się nie skompromitować. Może dlatego najlepiej będzie, jeżeli od razu przejdę do sedna:

Jak dobrze wiecie, na 19 lipca zaplanowano polską premierę Króla Lwa w wersji live action. Tak się składa, że zamierzam na premierę wybrać się do Warszawy, w której to spotkam się z Shezem (na pewno go pamiętacie, siedzi w fandomie tak długo jak ja, swoją twórczość również publikował na bloggerze, wspólnie byliśmy założycielami bloga RPG Stado Sprawiedliwych, a później współtwórcami bloga RPG Stado Brody). Ja i Shez znamy się już bardzo długo, dlatego też co roku staramy się wygospodarować czas na wspólne spotkanie. Tym razem jednak spotkanie będzie o wiele bardziej wyjątkowe, ponieważ będzie nam dane wspólne wyjście do kina na Króla Lwa, dzięki któremu przecież się poznaliśmy :)

Dlatego wychodzimy do Was z propozycją: co Wy na to, aby właśnie tego dnia zorganizować mini-zlot fanów? Jeżeli ktoś jest z Warszawy lub jej okolic, a może w tym czasie właśnie w niej będzie, to byłaby wspaniała okazja do wspólnego spędzenia czasu!

Dawno, dawno temu były próby zorganizowania zlotu, ale nikt nie wiedział jak się za to zabrać, gdzie taki zlot miałby być i tak dalej. Dlatego też nie chcę nazywać tego "pełnoprawnym zlotem", a po prostu spotkaniem fanów Króla Lwa :) 

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany spotkaniem, pójściem razem do kina, spędzeniem dnia/wieczoru, to niech mi da znać w komentarzu oraz poda swojego maila/facebooka/cokolwiek, bym mogła się z nim skontaktować.



A druga sprawa jest taka - zaraz kończy mi się sesja na studiach, praca do której "idę" będzie ode mnie wymagać siedzenia przy komputerze w domu, także to oznacza, że będę mieć więcej czasu na pisanie :) I nie chcę nic więcej mówić, ale dodam tylko, że porządnie pracowałam nad powrotem - mam napisanych w przód pięć rozdziałów, z których jestem zadowolona, także mam nadzieję, że tym, którzy jeszcze tu czasami zaglądają, również się spodobają :)

Pozdrawiam Was serdecznie i odezwijcie się!

PS Tu możecie mnie znaleźć: 

12 komentarzy:

  1. YAY! Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wreszcie nie tylko dajesz znak życia, ale jeszcze przybywasz z tak wspaniałymi nowinami! Stęskniłam się za "Życiem Milele" jak nie wiem co, i już nie mogę się doczekać tych nowych rozdziałów *tuli Autorkę ze wszystkich sił* :D
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejny rozdział *skacze z radości*
    Mfalme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :) Nawet nie wiedziałam, czy jakiś otrzymam, bo nie mam pojęcia jakie osoby tu zostały, a jakie nie :D Cieszę się, że ktoś jeszcze czeka <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jejku szkoda,że spotkanie jest w Warszawie ja pochodzę z okolic Wadowic w Małopolsce to mam trochę za daleko, ale bardzo się cieszę,że powróciłaś na blogsferę i będziesz coś publikować. Ja za tydzień zaczynam urlop w pracy to może coś naskrobię na blogu. Czekam na nowy post i trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! No nic, może jeszcze kiedyś się uda zrobić spotkanko :) Ja również się cieszę, że powróciłaś, zaraz zabieram się za Twój rozdział!

      Usuń
  3. Wybacz, że tutaj spamuję ale właśnie pojawił się nowy post na www.czas-kiary.blogspto.com :) i to właśnie między innymi Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wracasz, może coś ruszy w naszym cudownym fandomie <3 Zapraszam w wolnej chwili na moje blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak się obawiałam, że już tu wszystko padło, ale widzę, że jeszcze jest trochę osób :) Z chęcią zajrzę, dzięki za komentarz!

      Usuń
  5. W końcu wróciłaś, dobrze,że dzisiaj mi przyszło do głowy żeby tu zajrzeć :D Na nowego Króla Lwa pójdę raczej do Lublina. A nowe rozdziały z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wracasz! Chciałabym żeby fandom ożył. Zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po cichu tu sobie siedzę i czekam na rozdział. c; ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny nowiutki post na www.czas-kiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)