11 cze 2014

BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ, NOWA CZĘŚĆ KRÓLA LWA!

WAŻNE, WŁAŚNIE TO PRZECZYTAŁAM I JESTEM W SZOKU, PRZEPRASZAM ZA CAPS LOCK, ALE TAK WŁAŚNIE REAGUJĘ - KRZYCZĘ.

No więc na stronie filmweb.pl pojawiła się informacja, że ma powstać kolejna część Króla Lwa! Będzie się nazywać "The Lion Guard" co po polsku oznacza "Lwi Strażnik". Pojawi się w przyszłym roku. Również ma się pokazać serialowy spin-off tego filmu.

TERAZ UWAGA: Bohaterem filmu ma być Kion, drugi syn Simby i Nali. KION. JAKI KION. Znaczy się rozumiem, że twórcy napisali "drugi syn", więc pamiętają o Kopie, ale jednak mogli dokończyć jego historię, bo wiele wątków nie zostało powiedzianych, a nie, że zabierają się za kolejnego...

Dzielny Kion zostaje wybrany na przywódcę Lwiej Straży, grupy najodważniejszych i najwaleczniejszych lwów, której zadaniem jest strzeżenie królestwa i jego mieszkańców.  Hmm, ciekawe.

Jednak Kion zrywa z uświęconą tradycją i postanawia stworzyć własną drużynę. Na pozór wydaje się ona bardzo pstrokata i skazana na niepowodzenie. Jej członkami są bowiem: Bunga (ratel), Fuli (gepard), Beshte (hipopotam) i Ono (czapla).  Czyli buntownik, zupełnie tak jak Kiara, a nawet Kopa. Jestem ciekawa, jak to wyjdzie. Przy okazji, z braku mojej wiedzy na temat tego, jak wygląda ratel, poszukałam sobie w google tego stworzonka - oto ono:

http://photos.zoochat.com/large/dsc014611-129585.jpg
Notabene bardzo podobne do rosomaka, taki afrykański rosomak

W filmie pojawią się znane z wcześniejszych części postaci: Mufasa, Timon, Pumba, Rafiki, Zazu i Kiara. PRZEPRASZAM, ALE JAKI MUFASA, O CZYM WY DO JASNEJ CIASNEJ MÓWICIE, PRZECIEŻ ON NIE ŻYJE. Bo jeśli pojawi się jako żywy, to ja nie wiem, co wtedy zrobię. Oczywiście Timon i Pumba, mam ich już trochę dosyć.

Aha, ma to być coś w stylu "Króla Lwa" w połączeniu z "The Avengers". Akurat z tego powodu się cieszę, bo szalenie kocham i to i to, ale jednak...

Teraz pytania do Was: 
  • po pierwsze, cieszycie się na kolejną część "Króla Lwa"? Ja powiem szczerze, że niezbyt. Owszem, wspaniale będzie sobie wrócić do tego "świata", ale boję się, że to zepsują. Tym bardziej, że minęło już dwadzieścia lat od premiery pierwszej części.
  • po drugie, nie uśmiecha mi się to, że Simba i Nala mają kolejnego syna, który w dodatku nazywa się Kion. Dlaczego nie Kopa, przecież to mógłby być Kopa...
  • po trzecie, jak myślicie, w jakim miejscu na linii czasowej "Króla Lwa" będzie to osadzone? Kiara będzie już dorosła i będzie miała dzieci z Kovu, czy będą oni w tym samym wieku, tzn. lwiątka?
  • po czwarte, ja bym wolała, aby na przykład zrobili dawne dzieje Lwiej Ziemi, albo historię Uru i Ahadi'ego, lub coś o Mheetu, no nie wiem. Ale nie kolejną część o kolejnym dziecku Simby i Nali. Zaraz okaże się, że Nala jest w ciąży z jeszcze trzema.
 Mam nadzieję, że nie przeraziliście się moją chaotyczną wypowiedzią, ale jestem podekscytowana i z lekka negatywnie nastawiona. Po prostu boję się, co zrobią z tą bajką.

A teraz wisienka na torcie - zdjęcia Kiona (takie połączenie Kopy i małego Mufasy, no nie?):





PISZCIE W KOMENTARZACH CO O TYM SĄDZICIE.

PS W ogóle zauważyliście, że on ma na ramieniu znamię w kształcie łapki? Niemalże jak Milele ma krąg za uchem :D Tylko dla mnie to jest trochę dziwne, ponieważ w naszych opowiadaniach to jeszcze jakoś wygląda, ale w takim prawdziwym "Królu Lwie"? Już właściwie dzięki temu wydaje mi się, że to będzie kompletnie coś innego. Chociaż może to prawda, że potrzeba jakiejś świeżości w tym temacie...
PS 2 Wyobrażacie sobie wtedy jak to będzie za rok? Nasz fandom, nasza blogosfera będzie szaleć, może więcej ludzi przybędzie :) - to jakiś plus!

35 komentarzy:

  1. O kurde O: A to Ci niespodzianka O.o Jeżeli mam być szczera z imieniem mnie zawiedli :c Miałam taką samą nadzieję jak ty...CZEMU TO NIE KOPA!?!?
    Okaże się zaraz,że Mufasa sobie przeżył tylko nie chciało mu się wracać na Lwią Ziemię (xD)
    Mam nadzieje,że tego nie zwalą ;/ jak wygląd Simby i Nali w Królu Lwie 2 ;_;
    Czemu nic o Mheetu,dzieciństwie Mufasy,Taki,albo o Kopie? :c
    Tylko o jakimś Kionie :c
    Wgl....W żadnej części nic nie było o nim mowa ;/ a tu nagle o.Nala ma trzecie dziecko...jej....
    Także mnie ciekawi,czy Kiara będzie dorosła i będzie mieć dzieci z Kovu.itp..
    No nic zobaczymy jak to się rozkwitnie
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Kartyna Chodzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ,ze po angielsku jest the selfish lion o początkach mufasy i ich rodziców , niestety nie jest przetłumaczona na j. polski , a w innych krajach podobno jest the lion king 4 , o dzieciach kiary i kovu i w ogóle o nich :) ale nie wiem czy to prawda

      Usuń
    2. Niestety to nie jest prawdą, nie ma The Lion King 4, istnieją tylko trzy filmy, serial o Timonie i Pumbie + teraz film o Kionie i serial o nim. Książeczka, w której pojawia się Selfish Lion nazywa się The Brightest Star. Tłumaczy ona trochę przeszłość Mohatu oraz Mufasy i innych, ale wiadomo, że każdy chciałby więcej :)

      Usuń
  2. O Boże...przepraszam, ale...w szoku jestem!!! Nic nie wiedziałam, nic a nic...choć. *przypomina sobie.* Na facebooku widziałam to pierwsze zdjęcie i mnie dziwiło, ale nie przypuszczałam, że może być związane z nową częścią. Cóż, szczerze, też trochę negatywnie jestem nastawiona. Co jeśli zepsują tą część? A po za tym, czemu nie nazwali go Kopa, czemu nie mógł być to on?! I jestem też ciekawa, czy Kiara będzie dorosła, czy będzie w tym wieku co jej brat. Ja to bym chciała coś o może dzieciństwie Skazy i Mufasy, albo też coś o Mheetu i Nali. :D

    Cóż, pożyjemy, zobaczymy, może nowa cz. KL nie będzie najgorsza...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, no tak, zauważyłam tą łapkę...:D I plus...o tak, wyobrażam sobie tyle blogów o KL, tyle opowieści, tyle...po prostu KL! :D

      Usuń
  3. AAAA!!!! NOWA CZĘŚĆ KL <3 Ale w tych czasach może im trochę to nie wyjść :/ Ciekawe jak to będzie wyglądać :) Ale jeżeli zrobili kontynuacje tej epickiej bajki to możemy się spodziewać również np. Dzieci Kiary i Kovu <3 I np. przeszłości Mufasy :) No ale czemu dodali jakieś gepardy itp? Nie wiem co o tym myśleć ale już nie mogę się doczekać następnego roku <3 Czekam z niecierpliwością! Czekam już na to że będzie kolejna część już dużo lat :) Ale mam nadzieję że się nie zawiodę :)
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Też o tym słyszałam. Szczerze - trochę się boję. Tak jak powiedziałaś do pierwszej części minęło aż 20 lat. To sporo czasu. Gdzieś się też doczytałam, że ma być to taka jakby "kreskówka" dla dzieci (2-7 lat) i ma lecieć na Disney Junior. Jeśli to prawda to pewnie zrobią coś w stylu Timona i Pumby tylko, że historia będzie ze sobą powiązana. Innymi słowy możliwe, że wo gule nie będzie miała związku z KL. W pewnym sensie oczywiście. Jeśli jednak postacie narysowane będą w starym dobrym stylu i Kiara i Kovu doczekają się potomstwa (ta jasne co ty bredzisz) to jestem jak najbardziej za. Tak czy inaczej chyba warto czekać na swoją bajkę dzieciństwa w trochę innym wieku. Co do samego Kiona to również uważam, że mogli dać Kopę w jego miejsce. Łapa na jego barku jest trochę dziwna i ta grzywa, ech czasami się wydaje, że są tam odcienie różowego a tego już nie zniosę. To chyba tyle na ten temat. Pozdrawiam wszystkich cieplutko

    Karolina Love♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie wczoraj przeglądałam galerię DA HydryCarni i znalazłam link do artykułu i aż zaniemówiłam jak przeczytałam o nowej części Króla Lwa z okazji 20 lat od emisji naszej kochanej opowieści. Tylko szkoda, że dodali tego Kiona mogli dodać Kopę, albo opowiedzieć historię dzieci Kiary i Kovu. Obawiam się jednak, że mogę zepsuć całą tą nową część, no ale cóż pożyjemy zobaczymy, musimy dotrwać do 2015 roku i wszystko się wtedy wyjaśni. A Frank kiedy mogę spodziewać się tego nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie nagłówka, to właśnie jutro mam wystawienie ocen, więc po tym mam już na wszystko wylane. Także na ten weekend na 100% się pojawi :)

      Usuń
  6. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jak ja się cieszę!!! Moim zdaniem lepsza tak historia o Kionie( Kion, serio?) niż nic. Mam nadzieje, że to nie żart, bo jeśli to żart, to straaaaaaaasznie kiepski i zamorduje tych producentów, choćbym miała przepłynąć Pacyfik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Ten Anonimek to ja. Przepraszam za agresywność, ale nie wiedziałam, jak na to zareagować. Pewnie nie powinnam w ogóle pisać tego komentarza, przepraszam.....

      Usuń
  7. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Nowa seria Króla Lwa? Really? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Trochę piszę chaotycznie, ale nie mogę się nadziwić. Przecież od pierwszego filmu z tej serii minęło już 20 lat. Jako dziecko, oglądałam wszystkie części, kilkakrotnie, a nawet czytałam książki na podstawie filmu - innymi słowy, byłam wielce odanną fanką. Pozostały mi przemiłe wspomnienia i nigdy nie myślałam, że po tak długim czasie stworzą nową serię. Chociaż w sumie... Jeżeli pierworodny Król Lew miał wielką sławę ( i nie zaprzeczam, że wciąż ma ) od 1994 roku do 2008 ( gdyż w tym roku po raz pierwszy, oberzała ów film ), to może... Może nowa seria także będzie miała w sobie coś wyjątkowego? Najbardziej boję się, że będą zupełnie inni producenci, którzy wszystko pozmieniają i odejmą uroku tej fenomenalnej animacji. ;3
    Zapraszam:
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa część!!!
    Z jednej strony to fantastyczna wiadomość, a z drugiej strony ( patrząc na zdjęcie ) ogarnia mnie oburzenie.
    Ogólnie rzecz biorąc nie jestem zadowolona :/ Wolałabym gdyby pojawił się film o np. Uru, Mohatu albo nawet dzieciństwie Taki, a nie o Kionie. Szczerze mówiąc nawet wygląd tego lwiatkia trochę mnie zaskakuje. Wydaje się być taki troszkę odległy od TLK-owskiego stylu.
    Nawet wątek o jakiś strażnikach wydaje mi się dziwny. Ale zobaczy się. A co do blogosfery, o to czy statystyki się podniosą tez nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa część ?!?!? jestem ciekawa czy okaże się fajna czy nie!! a poza tym kiedy coś nowego ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam tego Kiona to już wiem że go nie lubię. Wygląda zupełnie inaczej niż jakiekolwiek lwiątko w Królu Lwie (co za okropna grzywka, a te znaczki.. brak słów). Z opisu wnioskuje że ta część nie będzie miała klimatu Króla Lwa, przecież od produkcji tej wspaniałej bajki minęło tak dużo czasu że ta 4 część będzie się różniła od oryginału o przynajmniej 90 % (według mnie). Jak ja miałabym wymyślić 4 część to po prostu zrobiłabym kontynuacje, czyli o lwiątkach Kovu i Kiary, które mogłyby słuchać opowieści o przeszłości Lwiej Ziemi, np. Simba opowiedział by im jak to było między jego tatą a stryjem itp. Takie połączenie teraźniejszości z przeszłością, przy okazji dowiedzielibyśmy się trochę o przeszłości Mufasy i Skazy. Może przesadzam z tym negatywnym nastawieniem, czas pokaże.

    PS: Zapraszam na moje blogi: uru-i-ahadi.blogspot.com i lwica-kira.blogspot.com

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział, jestem jedną z tych co czyta, a nie komentuje, nie mam niestety tyle czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do połączenia tej części jakoś z tym co wydarzyło się w KL 2 to zacytuje treść z innego forum
    "A co do kanoniczności - "The Lion Guard" został nazwany spinoffem. Nie wiemy, czy serial będzie uwzględniał wydarzenia z "Czasu Simby", ale osobiście bym obstawiał, że nie.
    Czas Simby był robiony przez australijskie studio. TLG natomiast ma być tworem USA. Obstawiałbym w takim razie, że może on być bardziej kanoniczny od filmowego sequela Króla Lwa!

    Często bywało tak, że wypuszczenie nowego filmu/serialu w jakimś uniwersum anulowało kanoniczność czegoś zrobionego wcześniej (przykład: Star Trek: TAS). Nie zdziwiłbym się, gdyby tak było i w tym przypadku."
    Żegnaj Kovu ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W artykule, który zamieściłam powyżej, jak również o tutaj: http://blogs.disney.com/insider/2014/06/10/be-prepared-for-the-lion-guard/ jest napisane "and Kion’s older sister, Kiara, the future Queen of the Pride Lands", więc serial uwzględni wydarzenia z drugiej części. Wobec tego Kovu również się pojawi, a Kiara będzie królową.

      Usuń
  12. Co do Kopy to on NIE ISTNIEJE. "Kopa nie jest postacią kanoniczną, a jedynie licencjonowaną." Oznacza to, że Disney pozwolił jedynie stworzyć gościowi z nim książeczki ale ta postać nie ma prawa bytu w kanonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zauważ, że napisali "drugi syn Simby". Czyli wzięli pod uwagę jego istnienie. Nie mówię, że zaraz ma pojawić się w tym filmie, ale nie zignorowali go.

      Usuń
  13. Nowa część?! Nowa część?!
    Dawno mnie tu nie było, przepraszam ;c
    Te źródła wyglądają naprawdę wiarygodnie, ale tyle razy już była zapowiadana kolejna część Króla Lwa, że naprawdę wierzyć mi się nie chce. Aczkolwiek istnieje we mnie skromna nadzieja, że pojawi się taki ów film na ekranach w przyszłym roku, ALE. Skoro ma się pojawić w przyszłym roku, to w wakacje naprawdę powinni już reklamować, chociażby krótkimi, nic nie znaczącymi zwiastunami. Dlatego nadzieja we mnie trochę obumarła. A jeżeli w wakacje nie pojawią się jakiekolwiek zwiastuny (no dobra, może w jesieni jakieś ale to już chyba ostateczność) to nie wiem, co o tym myśleć. To wszystko wygląda BARDZO wiarygodnie, ale życie to życie, a net to net. Nie wszystkie teksty, które w nim wypisują, to prawda.
    Co do samej kolejnej części, to w sumie może być. Jeżeli tego nie popsują, może być to kolejny hit, ale teraz już nie ma tak dużo filmów, które byłyby naprawdę dobre. Wg mnie nawet spoko jest ,,Czarownica'', ale to jeden z niewielu dobrych filmów puszczanych aktualnie w kinie. No to spójrzmy na to z takiej strony - ja się na ten film wybiorę, pewnie wiele nastolatków też, w końcu większość z nich oglądało Króla Lwa we wczesnym dzieciństwie. Dzieci? Raczej tak, ale przecież niewiele 8-latków widziało Króla Lwa i nie będą aż tak tym zapalone. Czyli nie musi być to jakaś tam sensacja wielka. Mnie osobiście podoba się takie ,,zboczenie ze ścieżki'' i pojechanie trochę do Avengers. OK, czemu nie. Ale Król Lew, to Król Lew, to klasyka i klasyka jest klasyką. Dlatego wydaje mi się, że jeżeli nie zrobią tego po mistrzowsku, żeby ten stary, dobry film z naszego dzieciństwa tam był, to wyjdzie coś takiego, jak z większością filmów. Pierwsze części - wszyscy się wybierają, bo to jest mega. Ale następne części? Najwięcej 5-latków w kinie będzie, bo one to się na każdy film dla dzieci wybierają i nawet jak będzie beznadziejny, to będzie im się podobać, no i twórcy filmu i tak, i tak dużo zarobią.
    Wierzę jednak w to, iż jeżeli taki film rzeczywiście powstanie, zrobią go tak, byśmy się nim zachwycali jeszcze przez wiele lat☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za powtórzenia, ale się rozpisałam xDDDDD

      Usuń
  14. zapraszam na strone na facebooku o The Lion Guard :) https://www.facebook.com/pages/Kr%C3%B3l-Lew-4-The-Lion-Guard/742413282445939?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  15. The Lion Guard nie będzie w kinie -,- będzie w telewizji na Disney Junior i Disney Channel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że ma być w kinie. Film ukaże się w listopadzie 2015 na Disney Junior, jako "wprowadzenie" do serialu, który ma się ukazać na tej samej stacji w styczniu 2016.

      Usuń
  16. Ja też mam już dosyć Timona i Pumby.
    Dzięki za informacje o Kionie, wiedziałam że ma być o nim Król lew 4, ale nic o Kionie nie wiedziałam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś chciała dowiedzieć się więcej, serdecznie zapraszam o tutaj: http://the-lion-king-pl.blogspot.com/2015/01/the-lion-guard-co-wiemy-o-kionie.html :)

      Usuń
  17. Super! Nie mogę się doczekać, kiedy zrobią część o Kionie!!:-) Nie martwcie się! Myślę, że ta część będzie fajna. A Wy? Żeby tylko, Kiara, Simba i Nala wyglądali tak samo jak w "Królu Lwie 2". Inaczej będzie okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. producenci po prostu mnie zawiedli po co robic o kolejnym dziecku simby to jest gupie nie chce nikogo obrazac ale jest naprawda gupie mogli zrobic o mufasie i tace albo o dzieciach kovu i kiary oni wszystko zepsuli a poza tym pewnie nie bedzie wogule juz nastepnej czesci choc ja tak bardzo chce i inni tez chca no bez przesady i to jeszcze wlanczaja do tego jakies zwierzeta LUDZIE to krol lew a nie krol zwierzat po co jeszcze jakies zwierzeta w to mieszac w to co?

    OdpowiedzUsuń
  19. i jeszcze w dodatku jak to pisalam to chcialo mi sie plakac w internecie muwia ze bedzie a w rzeczywistosci nie ma 2 lata temu mialo byc noi co widzialam komentarze na pewnej stronie 2 lata temu i wszyscy sie cieszyli ze bedzie tylko pare osob nie chcialo ale to nic ludzie no i jeszcze mieszacie w to jakies avengersy to jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  20. i ten kion to po prostu szok simba go nie mial jak mugl go miec to jest chore a tak wogole to bardzo lubie krola lwa jestem jego wielka fanka od jakiegos czasu pragne wiedziec wszystko o krolu lwie to jest takie fascynujace jak czyta sie jakies blogi i sorki ze tak sie rozpisuje

    OdpowiedzUsuń
  21. TO JESZCZE TROCHĘ WAŻNIEJSZE CZĘŚĆ FILMU/ODCINKA KONIECZNIE SPRAWDŹCIE! PO ANGIELSKU, ALE DIALOG ŁATWY!!!!! SPRAWDŹCIE https://www.youtube.com/watch?v=X19M8Ugshlw#t=15

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisze to z telefonu więc sory za błedy moim zdaniem ta czesc nie bedzie ani troche zwiazana z orginalem osobiscie omine szerokim krokiem ta czesc króla lwa poniewaz z dupy kion ? Mogl by byc kopa choc za nim nie przepadam ogulnie zawsz e trzymalem orginalnych czesci kl 1,2,3 wiec nie wuobrazam sobie takiego krola lwa osobiscie nie polecam chodz nawet sie nie pojawil film

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że nie zepsują tej części KL bo serial już popsuli :-( Do dupy z tym Kionem ja bym wolała dalsze losy Kovu i Kiary a nie jakiegoś tam Kiona zwłaszcza, że tam tera będzie jakiś hipopotam itd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)